Followers

Wednesday 31 August 2011

hari pertama boleyh makan siang

oke first of all nk ucap 'SELAMAT ARI GHAYA'
maseh smpt baca g akunya ceghita....
oke entry nih mmg pnuh gmbq..halaa weh depa boh gmbq ghaya aku pn opkos mau jgk...=_=
sbb kn ni la first raya aku ,aku ada belog so mmg nk celotehla ttg keterasaan kemeriahan ghaya aku taun nih..
walaweh mmg ghaya sgguhla aku..
ni pon pnt2 sikit bb dok lyn org td tp xpala nk sharela jgk ghaya aku cmna..
yerla tgk belog oghang len semua sbut 

'sonok aw rayew kitew taun nih'
'kitew bru lps balik rayew nih'
'dtgla umh titew'
'titew kyg lew mkn kueh rayew byk2'

haa nihla antra status2 yg dimuatnaik tyme2 nih kan3...
tmsuklah aku gk xmau tlepaih.,..
oke raya aku taun nih mmg owesome..korg nk taw rayer aku cmna...meh dgq kisah ika di pagi raya..ahaks..tp ni khas utk kisah aku raya ptama la..nk cta dua2 ari nih pjg plak..kang xlrt mengkome2 nk baca..HEHE

oke hari pertama nih aku beraya kt umh tok aku kt k.ketil tue..korg xtaw p bkk google map oke!
mmg meriah...mcm biasa la aktibiti ghaya apa sgt kn...
semayang ghaya, kumpoi duet ghaya,berphotoshoot..ahaks..and p menyemakkn umh oghang..kan2..
aku pon cmtu gk..siap dpt duet ghaya g...da besaq pon dpt g  bes kn??tp xsmpai 100 hinggit pon la...
nk tgk gmbq family2 akuh...ni dia..
.
family belah abah



haa nih la family aku abaq angg....family aku da xda knk2 dah...taun nih tema oren...aku sayang family aku... =)

 tyme beratoq dpt duetn ghaya....sapa xsuka weyh....aku mmg pstikn xda singgit pon aku miss..ngeh2 cm bdk2 an... =)

picha aku yg sonok seniri...smntra tgu org balek mayang,abis dah make-up bagai apalgi..
mau tgk diri sdri maaa...HAHA :D wif kazen,ekin

sweet an....yup my angel mom and dad...
syuman kbahgiaan....
love u both...


amacam tgk?meriah x?
mmg family aku meriah...mmg meriah..tp tyme nih jala kn nk usha2,gosip2 bb payah nk jmpa...
smua stay joh2..n ngaji joh2 mn nk jmpa...
haa kn aku kata entry nih mmg pnuh gmbq...jenuhla tgk k...
aku bangga dpt family cmnih...

then pas puas posing mosing tuh apalagi p rumah saudara2 aku yg dekat2 umh tok aku l;a...
adala dlm 2,3 buah...
kt sanala aku mmg mkn mknn peberet aku KETUPAT + KUAH KACANG + AYAM MASAK MERAH
perghh macik aku wat mmg sdp giler...
korg xrasa lg..
mmg lain dr yg laen...
mkn skali nk berkali2..HAHA cm promote jer nih 
mkn smpai sepuas hatila...kitaorg p bjln kaki..jdik bila mkn byk jdik berat perut la..tp still lg boleyh berposing..
meh kita nengok...

 ntah apa yg lwk sgt umi tue..aku nk mnx maap eh dgelak  kok..maapkan ika ummi, ika byk wat salah silap,kata aku.. tacink ar kejap.HAHA :D

my hero DAD...amacam ayah aku..style kn...ada iras aku dak?opkosla..anak abah la nih...ahaks...yes!ayah aku ja sorg dok pggil aku dgn nama PEAH...sweet kn nama tuh..ngee~

nih aku ngn kazen2 aku lak..tp xsmuala...yg sebaya maya akuh ja...smua santek2,cute miut,tomey2...
nk bkenalan??taip ON KENAL dan hntar ke 33333....
.
.

 maap zahir la yuk....eh tba2 prsan adakah muka kitaorg nmpk cm sama dan serupa...uh mungkin flash dibhgian muka aku telebeyh kot yg buatkn aku klihtn cerah  =_= 


oke! aku rs byk nih da ckupla kn..ltih kot nk tgu upload picha2 nih...cam sipoot sedut jah...
malaih nk tgu...letih penat lg nk tidoq....
ok picha akhir...

selamat makan....makan byk2...
selamat hari ghaya...makan siang puas2...xcukup mkn p umh oghang dan bungkuih dlm baju biskut2 ghaya dia..
oke! melalut dan mngigau sgt dah aku nih...
see ya!


p/s: yuhuu sok nk p merendek umh oghang lak ...sbb arini aku fully tyme jaga rumah...so esk toink2 keluar berghaya la..jom2...

No comments:

Post a Comment