Followers

Tuesday 23 August 2011

Cabaran 30 hari : DAY 24

buat lg entry smpai penuh2...
tp xda org baca pon...xpala aku wt belog nih utk tmpt aku nk meluah bkn tmpt nk suh pksa2 org baca...
okyh nk taip scpt yg mgkin.. *erk bleyh ker?
cabaran kali nih ty sal ssuatu yg pnting lam life manusia..
apa dia?
mai nengok...

day 24 - tempat yang paling anda gemari untuk makan

makan!

oke korg suka mkn x?aku??opkos la suka..
kalo x bdn aku xcmnih la kan..HAHA
mkn utk hidup or hidup utk mkn...
haa yg tue pegi kt cermin dan tnya diri korg....
kali nih nk gtw pasai tmpt mkn paling best,superb,terbaekkkk

kalo bg aku kn..aku suka sgt mkn kt tepi pntai...owh sgt seronok...



knapa?
best sbb smbil mkn smbil dgq bunyi ombak...lg melalukan aku nk mkn..
HAHA
Ngan angin2 sepoi bhsa melayu lak kn..lg la...



dan bila tepi pntai nih aku mkn pulak mknn seafood...Wah I LIKE SEEFOOD..
mmg aku suka sgt tmbh2 bila fresh2 dan dibakaq..ermm leleh air liuq ampa..




kalau stakat pglmn yg aku ada nih kn...
aku pnh mkn kt restoran tepi PANTAI MERDEKA..
dala masa tue matahari terbenam..fuhh lg layan..
haa jgn slh sgka ms tue aku p ngn macik2 aku la..
mkn ikn bakaq dia..sedap nya...
tryla korg mkn kt tepi pntai...sgtla besh...
hah tringin nk p la...sapa nk jdik mgsa bwk aku erk...oke da taw...hehe nsibla kn MR.J....


okla tue saja..rgks kan...ngntok dah
see ya!

p/s : gdnight member belog..gdnight MR.J

No comments:

Post a Comment