Followers

Wednesday 10 August 2011

Cabaran 30 hari : DAY 11

Assalamualaikum...

hai semua..haa p trwikh x nih??bkn pa slalu mlm2 10 keatas nih saf kt msjid @ surau tue makin kosong ja...
kalo korg pegi baguihla..buat 8 pon ok da..HAHAHA aku la tue
okeyh tnpa biaq ampa dok nganga2 baca pa yg aku nk beletiaq arini cm biasala kn aku wt entry sal cabaran tue la..
sat ja kelip mata kelip mata da yg ke-11...
jari-jari nih makin cekap dan laju mnekan keyboard nih..lgi lju dr masa nk wt assigmnt...
utk soklan arini ialah..

day 11 - gadjet yang anda ada

okeyh sal gadjet erk..
aku nih bkn la pminat stia gadjet bagai nih...gadjet pon bkn pminat stia aku..
yerla asal apa ja msti rosak...leyh dkatakn xbpa reti sgt bb nk mjga2 nih...
gadjet yg aku ada ialah...

haa mstila aku da henpon..ala bkn aku ja korg2 mstila ada gk an...
uish henset pnting oo la nih...kalo bg aku bila henset aku xda..fuhhh cam srba xkna...
henset nih SONY ERICSSON 580i ..henset nih aku beli masa lps aku abis form 6 kalo xslp...gna duet gaji sdri oo...HAHAHA poyos
laa da buruk da pon...huhu penah msuk icu skali akibt tlalu taksub mnekan keypad dia..HAHAHA

yg kedua...

yeah laptop ACER ASPIRE... haa yg nih wajib adala bg student cam aku..yerla nk wt asgmnt.. *on9 jer byk...tp yg aku nya lptop da dibalutkn dgt cover pink..besala aku kn bdk gila pink...
lptop nih pon pnh skali msuk icu sbb byk sgt bnda dlm lptop nih smpai berat...

haa takat nih aku rs yg tue ja...haa sikit an...nmpk sgtla aku nih jns xmnt sgt gadjet2 nih...
okela tue jerk..
see ya!!

p/s : yippie MR.J pon nk tema baju raya sama taun nih.. =)

No comments:

Post a Comment