Followers

Thursday 18 August 2011

apa pon tak boleyh.. =_=

Assalamualaikum.

awlnya aku wat entry arinih...
erm xpala arini cuma aku nk wt satu entry yg mkn hati....
ish bukan hati aymla...hati aku...*aish pening lak ayt aku nih...
nsib aku da wat belog nih...
mmpula jgk nk luah kt sini..nk luah kt sapa lg kn...
bek tkn2 keybord nih...kalo ari2 da org wt aku makan ati,boleyh rosk keyboard aku...


perasaan aku sekarang?
sedih, kecewa,geram,nk marah,mkn ati,terasa nk cekik org..
so beware jgn dkt ngn aku dlm wktu nih kang xpsl aku cekik korg...
eh2 guarau jer jgnla takut..aku xsganaih tue pom...

ini bukan entry lyn perasaan k...
yerla aku mmg mkn ati bila org xmnghargai aku...
xhrgai apa yg bersusah pyh aku wat utk org tue...
sapa?
xpyhla mention kt sini...xyh bg glemer dia
skrg nih da smpai thp aku mlaih nk wat apa dah nk mnx pghrgaan dia tue...
mmg xkanlah...

nowadays nih dala aku rs nk marah tue sllu ada ja nih...
tmbh2 plak ngn wat cmnih kt aku...aku rs cam nk mletop ja jantung aku...
please la hrgaila sikit apa yg org da wat kt kita tue...
kalo xmmpu nk wt ayt pnjg lebar ucpn TERIMA KASIH pon da wat ati org cayaq taw dak...


yerla korg byg tgk bila korg wat sumthing yg mmg bssh pyh an pstu sng ja org tue reject..
pa korg rs?? ltkkn keadaan tu kt tmpt korg...
owh sbb xpnh rs org wt cmt kn...anyway thnks a lot...sgtlah mmbntu...

 buat sapa2 yg rsa xhrgai hasil krja aku tue : thnks sgt bb 'mmbantu' ..apa2 pon lps nih mmg xknlah kn...bkn sekali,bkn 2 kali tp da berkali2 wat prkara yg sama...APA PON TAK BOLEYH =_=

p/s : da marah jdik nk tido...grrrr

No comments:

Post a Comment