Followers

Saturday 13 August 2011

Cabaran 30 hari : DAY 14

Assalamualaikum...

hai sayam sayam semua..HEHEHE opss hepy an aku arini..
naper??
bb aku bhgiala...
nper bhgia??
sbb ada org bg bhgia kt akula...
*pening skejap...


gambr muka bahagias..

haa melalut la akuh nih...oke smbungn utk cbrn arinih...
soklan dia ermmm amat menarik...story mory pnjg kot arini...beletiaq pnjg lebar kitla...
jom view pa soklan dia...
.
.
day 14 - perkara menarik yang anda lakukan hari ini

haa ampa tgk apa point utama dia..MENARIK...ermm sat nk kocak pala nih igt balik..
HAHA mstila aku igt sbb mnrik...
bila mnarik ia akn wat aku hepy n bila da hepy opkosla aku jdik cmnih...
jdik cmna??
jdik wt entry belog smbil senyum2... =)
napa??haa sapa nk taw scroll smpai bwh oke!

harini yg pling mnrik ialah...
aku tlg bsama2 MR.J crik baju raya dia...
hah xmnrik pon?? biaqla an bb nih belog aku...
tue mnrik bg aku..

sonokla beb sbb nya dia smgt nk sama tema ngn aku taun nih...
so apa slhnya aku sma2 tlg dia crik kan2..
mulanya nk crik BAJU MELAYU wrna pich...tp xda sgt plihan tmbh lak arini sesak sgt org...
and arini gk aku prsn MR.J nih crwet gk nk plih baju2 nih...tp xdala tahap maksima *ahaks kutuk boyfie sat...
tp at last aku tpegang bju melayu wrna hijau...
and it's look very smart when he wear it..
tp bkn kaler pich an??
xpa sbb bju aku yg wrna pic tue pon ada hijau cam dia nya baju tue jgk..
so we agree and he went for paid...


haa lbih kurg cm nih la wrna dia..kalo nk tgk jelas lg nntila aku wt entry raya n pose ngn MR.J insyALLAH...

bkn pa td xdan nk bersnap2 nih bb kjr masa kn...
haa yg tue la mnrik pon arini..
da xda dah yg mnrik dah..HAHAHA
oke tue ja taw/..
see ya

p/s : seronok membuat impian bersama2 ngn MR.J.. =)

No comments:

Post a Comment