Followers

Tuesday 9 August 2011

Cabaran 30 hari : DAY 10

Assalamualaikum...

hai semua..ermm mlm nih xtaw nper mood lari p mn xtaw...
mlaihla nk tkn keyboard nih...
tp xpala cita pla sikit2 sal cbaran aku tue...
soalan arini...

day 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku?

erm arini xda pa sgtla..
bb semuanya mcm biasa ja..kerja..kerja..and kerja...
cuma yg speselnya arini...
aku da reti burn mp3 p kat cd...
yeay,..
aku wat nih utk boh lam keta aku tue nntila...
bila wat sdri lg murh banding p beli yg cetak rompaknya cd 5 hinggit...
aku wat cd tue bmodalkn 2 hinggit ja...*nmpk sgt kaki beli cd ctk rompak...hahaha
camna aku burn???

ermmm mula2 aku p la ambik kt NERO EXPRESS...
korg tya aku ambik mn NERO nih...ntah la aku mn taw bb laptop2 nih...
mmg da tersedia dlm lappy aku nih...
rasa2 korg kna download software dia  KT SINI kot....tryla..HEHEHE

haa bila da ada NERO tue kan dia akn berupa page dia cmnih *ayt per ntah


sorryla aku xreti sgt nk bg clear2 nih..tp korg bla da tgk page nih nnti dpt agkla...
mula2 kelik yg anak panah MERAH tue and then baru yg PURPLE tue..

then akn keluar page cmnih...korg tekanla anak pnh biru tue utk add lagu yg korg nk....then da siap tekan NEXT kt bwh tue...

then pas siap korg ltk lagu and teken next...akan keluar page cmnih...


oke biler da kuar page cmnih korg isi la title cd korg tue...then masukkn cd korg yg comei tue...and lastly tekan BURN...yg kt bwh tue...then bila da siap process ur cd akan keluar sdri tnpa di EJECT...

amacam senangkn???
sorryla serba serbi kurg...first tutorial nih...HAHA :D
OKE tu jer taw utk entry kali nih....

bye2 see ya!

p/s : nk tidor...Zzzzzz

No comments:

Post a Comment