Followers

Monday 29 August 2011

cara family besaq aku berbuka..

hai semua2...hehehe...sonoknya arini...
bkn takat arini tp RAMADHAN kali nih mmg syok weh..pasai pa??
mcm2 sbb...
mula2 sbb raya taun nih aku btoi2 dpt nikmat kmeriahan raya...xmcm taun lpaih kalot2..
.
.
aku dpt wat koy ghaya
dpt rsa pakai bju ghaya yg dibuat ikut ukurn sdiri (tmpahan)
dpt p beli brg2 ghaya puas2 n xkalot2..
dpt pakai inai,..
haa syok kn...
oke mula2 entry nih aku nk kogsi kit sal cara family besaq aku berbuka posa bila tyme last RAMADHAN..
aku rasa mgkin xbapa nk sma ngn fmily laen..tp kalo da yg sama mmg KITA SERUPA la...

kalo ampa nk taw fmily aku nih berketurunan JAWA..haa bkn mlaya 100% nah..
jdik kalo ampa mai umh tok aku nih mmg speaking jowo la..haa ampa hader??
family jowo aku nih pon mmg ramai..anak tok aku erm kiranya adik bradik ayah akula 17 org..
so ampa bygknla brapa cucu cicit dia nah./.adala nk smpai 100 lbih..mmg meriah...
arini pulak bukak posa sama2...semua berkumpul...serius mcm knduri...
nk tgk??




haa mcm knduri kn...2 semua saudara mara aku la...ramai kn..meriah?? mmg yg teramat meriah...
mskan berbuka pulak mstilah msakan JAWA..perghh sedap..ampa nk try rasa??
mai umh tok aku nih..mmg sdp weh...power pnya...
meh zoom gmbaq g...

 haa nih nk peridang lauk....amacam ??mcm nk peridang lauk knduri an

haa nih la lauk2 nya..tp xclear sgt bb kami xgna DSLR la..HAHA...
tp bleyh nmpk gk kn lauk dia byk...kenyang weh...

nih spupu2 aku hat comei2...nk bkenalan?oke crik kt yellow pages na...
*cik ikin tunjuk inai djari...


nih kueh ghaya hasil kumpul2 semua2 org...byk kot....sok nk perabih la nih...=)

uh muka aku dsebelah abaikn...
oke 2la serba sikit...
nntikn entry sok lusa lak keadaan family aku berghaya..
selamat ari ghaya semua....
jmput mai umh nah...
see ya!!

p/s: xsabaq sok nk pakai bju baru n dpt mkn ketupat + kuah kcg..sdpp.. =)

No comments:

Post a Comment