Followers

Friday 19 August 2011

Cabaran 30 hari : DAY 20

Assalamualaikum...

yuhuuu aku da dtg wt entry yg baru plak..
eh2 bkn entry tp wat cbrn nih...ala kira entry la jgk an...
wah sat ja msa blalu..minggu dpn da nk raya dah...
baju raya aku siap dah...korg siap xlg??
taun nih tema famili aku wrna oren...
oke pasai raya2 nih tolak tepi lu...t bru wat entry sal raya bla raya nnti...
skrg meh aku nk jwb soklan dlu...

day 20 - hari ke 20.. apa yang terjadi?

aik??da ari 20 dah??kejap nya...
harini kan disebabkan ari JUMAAT...aku cuti..
dan bila aku cuti apalagi kalo aku nk wt mlainkn lebihkn masa tidoq aku la...
hahaha...
yela aku xckup tido la...kalau ari2 biasa bgun ja sahur then nk kna siap2 p keja..
xdan nk wt kilang taek mata...
jdik bila arini free tyme aku TIDOQ la...
sonok weh...xda org kacau lak tue...


jdiknya xdala pa yg mnrik pon blaku kt aku arini kn...
cma tyme pas bbuka tue MR.J make a call kat aku n kitaorg gyutla smpai msing2 kredit abis..last2 senyapla..yerla kredit abis kan..
tp it's oke la bb xkn tiap msa nk msj n tpon kn...
msing2 pn kna ada ms dan ruang msing2...at least MR.J still remember me pon da ckup... =) thnks dear...


oke tue ja...
see ya!!

p/s: xsabaqnya nk wt kueh ghaya

No comments:

Post a Comment