Followers

Sunday 14 August 2011

Cabaran 30 hari : DAY 15

Assalamualaikum...

haii pejam celik,pejam celik da dekat 15 ari kita posa kan...
kejap ja msa berlalu tp apa yg men kt pala nih ..mkin dktla nk kna blik UPSI..
pala nih kosong ja tup..tup nnti nk kna pnuhkn balik..
buku SEJARAH EROPAH yg bwk blik tue sikit pon xsentuh...
haishh mmg bcuti sesangat ler...
okeyhla..
mlm nih aku cpt2 wat entry utk cbrn strusnya tue...
soalan??

day 15 - kalau dapat RM1juta, apa yang anda buat dengan duit itu?

ermm kalau dpt duet 1 juta...
wow...seronoknya..
bukan sikit tue...dlm pala nih mcm2 bley wt ngn 1 juta tue..
tmbh lak dunia la nih smuanya duet...
msuk jamban pon da nk kna duet kan...
oke! meh scroll tgk pa yg aku nk wat ngn duet byk2 nih...

HAJI & UMRAH - haa ni la smpurnakan dlu apa yg wajib...bkn sng nk p nih..
sbhgian duet tue xslh utk mnunaikan ibadat haji & umrah kalu bley nk bwk 1 family although umi and abah da pegi...aii se xalim2 aku pon trfin gk taw nk p...

PTPTN- knapakah dgn PTPTN??halaaa aku nk simpan gkla t nk kna byq balik weh..12,000 aku dpt...
mmgla sikit dr korg tp nk byq tue nk cekau mna an...so kna get readyla byq..xkn nk cekau duet abah g kot..uishh skrg pon da byk da aku mngikis..HAHA bak kata abah 'gunung pon lama2 ditarah botak jgk'...

BAGI DUET KAT ABAH DAN UMMI-malaih nk bkk pndrive crik pic sbnqnya..xpala kan..haha aku nk huloq gkla duet kt parents aku ..yala dr kecik da bpa juta da aku perabihkn duet umi abah so nk bls blik la...kot depa nk gna beli paper yg depa nk ka..

RUMAH-yaa rumah masa dpn aku...tp nih gmbq hiasan ja..aku nk umh aku ala2 garden yg aku reka sdri..*berangan tinggi sgt...and rumah nih jgk utk jdik tmpt lindungan aku n whole family aku.. =)

MENDERMA- haa yg nih haruslah..mn la taw ngn duet yg kita sdekah nih akan melimpatgandakan lg rezeki kita..kan??AMIN...

KAHWIN-hah kawen???haaa adala jgk lam prncgn tue tp kna bg lps dpt keja dlula kan MR.J..bkn laki jer taw prlu keluar duet nk kawen..pomp pon harus gk kan.. =).
HAHA :D 

SIMPAN-haa xleyhla nk boros2 kan..sbhgian tue kna jgkla simpan...kot duet tue bley beranak pinak g ka.kan3...

oke!tue jerkkk..see ya!!

p/s : nntikn entry sal aku n MR.J esok smpna 3tahun bersama.. =)

No comments:

Post a Comment