Followers

Sunday 17 July 2011

ubat segala penyakit.....

Assalamualaikum...


kali ini aku nk hupdet ttg ubt sgala penyakit..ubt dya adalah dengan berSHUPING2' hahaha... bg aku la...sbb tiap kali kalo aku dmm or pening bila ader jer org ajak aku bershuping mmg lega trus..laju jer kaki mlgkah..msti laki2 kt luar sna kater.. 'biasala lumrah perempuan'..tp xsmua pomp cmt taw..certain2 jer...


haa yg aku n updet kali nih sal shuping aku weekend baru nih dgn my bestfrend ever aku nih mis IZA LIYANA.. n ngan my mom...bila pomp sma pomp bershuping mmg trasa snok sgtla kn sbb smua ada jiwa yg sma..2 yg kali nih my abah lpskn kitaorg pegi shuping sdri sbb alsn xmau tggu2...haa ini jiwa lelaki...xsuka mnunggu..tmbah plak skrg dah ada gaji sdri (wlaupn kdgkala bodek nk duet mak jgk) lg la trasa nikmat shoping..aku slalu shoping kalo kt KEDAH nih kt area SUNGAI PETANI mcm c.s,tesco,village mall n etc... tp kali nih plihan kami adalah ke CENTRAL SQUARE.. kami bertolak dlm awal pagi coz niat asalnya juz nk servis my MR VIVA OYEN tue...tp da alang2 smpai s.p apalagi idea utk memanjangkn kaki 2 tercetus...nk citer pnjg2 pon bkn da org nk baca so letak jerla pic....


ni la my MR.VIVA OYEN aku yg kna antaq p sevis 2...msuk wad sat...


ni lak pic aku ngn bespren aku mis iza...wajib ada pic ktaorg wlau mn pn pegi..gila snap..
location : perodua service centre s. petani
(see kt belakang kitaorg tuh kereta2 sdg dioperate...)


curik2 tgkp dpn kdai FIRST LADY... smbil2 tgu my mom shupin2...




bila da lapaq kami trusla pegi crik mknan..kali nih kmi mkn kt RIAS CAFE..mknan kt situ sumpah sdp n puas ati ..hrga dia pon mmg murah n berbaloi...-kenyang-

gila snap...xbley nk kater per da.. =_=


pic nih mnunjukkan muka yg puas ati giler bla dpt bershuping2 spuas2nya...tgk kt tgn 2 da full nk pgg beg plastik...(pegi ari sbtu kbykkn kdai say NO PLASTIC)..HEHEHE so nk plastik kna la byr 20sen...




ok ni jerla bnda2 merepek yg melaghakn korg2 utk bca..hehehe :D...SO AKU SMPULKN KT SINI AKU+SHOPPING= xdpt dipisahkan.... n yg pling pnting dan2 pening aku ilang...hahaha


p/s : next entry nk update bnda yg aku beli yg mmbuatkn aku n cik iza balik mengira2 baki duet dan bermuhasabah diri.. =)

No comments:

Post a Comment