Followers

Saturday 30 July 2011

Cabaran 30 hari : DAY 1

Assalamualaikum...

okeyh hari nih bermulalah cbran yg tlh aku cbarkn diri aku nk join iaitu cabaran 30 hari....
okeyh utk hari nih soalan dia :
Lagu yang anda dengar hari ini?

okeyh hari nih dsbbkn aku pegi shopping2 and asik dok dlm keta jdik mstila aku bkk rdio kan..
bila bukak rdio mstila dgq mcm2 lagu tp aku pilih lagu yg aku dgq 2 kali dlm shari nih...
iaitu lagu....

.
.
.
.

BERIBU SESALAN..
oleh : NING BAIZURA, SHILA AMZAH, JAC.

best sgt lagu nih..mmg aku minat sgt sjk2 dgq dlm cita ANNISSA kt TV3..

haa best kot cita nih...sapa yg xdan tgk aritu pegi tgk kt TONTON.COM k...

try korg dgq..best kot...sedih sgt kalau sapa2 yg baru clash dgq... =_=
aku pon suka dgq lagu nih sblm tido...bg sng nk tido...mandayu2...


nih lirik dia....hayatila... T_T

Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi
Kisah janji
Dimungkiri
Dimungkiri
Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Sia-siaku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu

OKEYH tue ja ...see ya!!

p/s : aku mmg suka dgq lagu slow2 bila hati terluka.. =(




No comments:

Post a Comment