Followers

Wednesday 27 July 2011

Kehadiran yang terindah...


Assalamualaikum...

hai semua kawan2,fren2,laki2,girl2 yg tgh baca nih...hehe mcm biasa..balik keja dlm pikiran nih nk hupdet belog..yerla budak gila belog kn...smgt awal ja tue...ok tnpa mlengahkn masa2 hampa smua yg mgkin nk p makan nasik tue aku nk story mory kali nih tenteng 'KEMUNCULAN YANG TERINDAH'...jeng..jeng2..ce teka sapa yg muncul tue??sapa yg indah??haaa entry kali nih nk cerita sal nihla...yaaa KAWAN BARU..haa disebabkan hidup aku nih ditakdirkan dpt masuk unibersiti taun lepas so aku dengan berdikarinya dan meringankan mulut mencarik kawan baru..yerla kenala carik kang dok sorg2 haa ko nak ker??aku xnak..HAHAH :D

ok dikeratkan cerita kali nih aku nk pekenaikn kt hangpa semua kawan2 aku kt unibersiti sana nu.. (UPSI)..
kot2 la depa tue kwn hampa gk t ampa bleyla mai komen tang nih...aku nk cita sal housemate2 dan yg mostly rapat ngn aku ja...yg len tue nnti aku akn selit2kn kt entry len erk..eala jenuhla nk pekenai sorg2 BUDAK SEJARAH kt sana kn..100 lebih kot...aish..tp jgn risau korg pon kwn aku dan termasuk gk lam kehadiran yg terindah tue...

ok meh aku nk tnjuk gmbq2 depa secara rawak2 dulu nah....

okeyh ni aku & housmte..dr sem 1 smpai skrg..berbagai bgsa..haha  i glad to know them..baek2 depa nih..
pic : gunung senyum, Pahang..

oke kami mmg suka bergmbr...di KTM,tnds,rumah,dwn..dimana2 sj dgn hy satu klik kami akn senyum..HAHA
pic : KTM tanjung malin..see aku da mention kan..dmana2 sja..
next, nih pulak pic aku & member2 yg sama negeri ngn aku..YES!! KEDAH...kami mmg rapat bb kami paham apa yg kami ckp..lgpon depa nih kuat berjoking..
pic : DEWAN KULIAH PROTON CITY..


okey skrg aku nk pekenalkn sorg2 scra rngks...siap kn kerts dan pen oke nk tulis biodata sapa yg bkenan tue..tp mcm biasa mai intibiu kt aku dlu..hahaha...
haa da siap kn...
.
.
.
tadaaaaa....

org pertama...cik HIDAYAH trademark dia..boley pggil saya ida...haha..ida nih asal klate oke!..and guess what spnjg aku dok UPSI nih slalu org ty aku.. 'ika ngn ida nih kembar ka'?? see..depa dok kata muka cheq sama ngn muka dia..sama ker korg??ida nih manja2 sikit dan yg nih suda ada boyfie yg caring..jeles oke!..seronok kenal ngn kamoo...



oke ni pulak cik NETTY PRISCHELLA NAYUH atau kami pgil net...haa net ni cute kn..net nih asl SABAH..jauh keyh..naek belon..muka cm cina kn..haa mmg ptma kli aku knai dia pn aku igt cina rpanya .net ni mmg baek...apa2 ja yg kami nak dri dia xpenah ckp xboleyh..haa baek kan..APA2 PON BOLEYH.. and she clever too..uish kalau korg ckp omputeh ngn dia haa jenuh speaking..diala dok bntu aku subjek2 english smpai dpt A..thnks net!!..kwn yg sgt baek hati..


yg nih pulak nma dia FELEXIA DAMON..org sabahan jugak nih..nih kwn aku yg mmg muka garang bila diskemakan tp hati dia baek taw..diala slalu gerak aku ngn ida pg2..thnks felex..tnpa jemu oke!! treademark dia suka bukak lagu omputeh kuat2 bsama2 ngn net mggunakn speaker bola mereka tuh..mau kami xbgun dr tido??HAHA :D dia jugak suka ajar aku ckp iban dan sbgai blsn tentunya aku kna ajaq dia ckp kdh..dan dia jgk yg ajar aku dgq lagu omputeh2 nih.... oiit felex susah taw nk crik gmbr ko yg xskema,..eh gmbr ko yg senyum cmnih..haa aku da ltk gmbr ko..suka x??haha i lab u la tatak pelex.. =)




housemate aku nih pulah nmanya cik FARAH UMAINAH...soft and sdpkn nama dia..selembut orgnya gk la...she is nice and always want to do the best for  her friend..haa nmpk x tue..dia slalu tolong org..owh lupa lak dia asal BANTING,SELANGOR..ada kturunan jawa sama cm aku gk...farah nih suka dgr lagu yg slow2 ja ...farah nih pon da ada boyfie yg take care about him.. sweet kot!paper pon glad to be friend wif her. =)


haa yg si chomei ni la nm cik ZAKIA HAFIZA...dia nih asal sama tmpt ngn aku ,KEDAH..tp dia ckp loghat lg pekat ok.,.sgt rmai peminat ok..so korg xda can la erk bb aku pon xpsti status dia ...sbb dia amat laris di antara kami2 smua nih..HAHA maap cik kia...tp dia baek dan garang sikit..ampa jgn men2 ngn dia skali dia keluaq ayat kt ampa..teriak ampa stgi..HAHA.. cik KIA nih mmg terbaekk laa..dan dia jugak slalu jdik doktor cinta org k...


 okey ni pulak member yg bakal jd housemate & roomate aku sem dpn..nama dia SITI NADIA..nm pggiln..ermmm byk tp aku pgil dia NAD..dia nih pon asal KEDAH jugak..dia n pemalu kit nk bergmbr ..(abaikan gmbq disblh)..dia nih mmg sekepala ngn aku cuma tang wrna ja dia anti aku..bb aku mint pink dan dia dok perthn purple dia tue..tp kalau aku dok ngn dia mmg keras perut akuh..pelawak dia nih...tp bila dia serious haa takot beb..HAHA *yeke?? tp dia nih mmg setiakawan la..korg tgk muka dia pelawak kn..aku tgk muka dia ja pon da gelak..sayang ko cik nad...


okeh yg las nih kwn aku yg santek..nama dia SITI ANISAH tp gelaran dia nisah,anis,esah,anis aneesa..mcm2..haa ni lg sorg rmai pminat..org kedah nih...dia ada satu aset yg bila org tgk dia ja haa mula la nk berbunyi..korg nk taw apa..tue..taek lalat kt pipi dia..rmai org tgoda oo...aku suka minum air teh 'konsartium' ngn dia..haha dia ni gila novel taw..and she lemah lmbut and baek...tp adakala ganaih gk..hehe maap cik nisah..


oke da abes pon semua2 yg aku nk knaikn kt ampa..letih ark baca..??ala kalo letih rehat dulu esok korg smbungla balik..da pilih ka nk knai ngn sapa..nnti crik no tepon depa dlm yellow pages k..hehehe okeyla wlau apapon aku suka kwn ngn depa..aku syg kwn2 aku...aku nk slamanya ngn depa..dan kehadiran depa satu benda yg terindah kt aku...okey 2 ja..see ya!!


p/s : da mula rs ngntok dan nk tido...esok keje..zZzZz

2 comments: