Followers

Monday 11 July 2011

bila emosi terganggu....

Assalamalaikum...

disbbkan internet kt umh saya nih bgerak dgn laju dan dbyr tiap2 bulan jdi saya pon xkn mnsia2kan lg peluang nih untuk menghupdetkn belog saya nih yg sememngnya nmpk 'zero' lg...
untuk entry kali nih nk crita kit bnda yg sllu mnggngu emosi saya bila mai mlm ari ISNIN pukul 9.00mlm...haaa korg smua msti nk taw kn (sengal jer mn ko ader byk follower lg...pasan jerk heheh) ..
bnda yg gnggu emosi aku nih smua sbb citer JUVANA ...mkin lma episod akn dtg dyer 2 wt heartbeat saya bergerak mlebihi kwln...mmg mntap tol lkonan dya smpai bjaya wt sy tgamam sbntar dlm ms sejam kt dpn tv plasma kt umh tuh...

                                                   
      ::: haa ni la cter gempak nih..gila syh SUPERB!! HAHA :D :::


                                           
  ::: ni lak bdk2 lam skola nih..BOTAK lakonan yg mmg mantap :::
                                     

::: dasyat kn cra bdk2 nih msok skola tuh..ha korg bc r biodata diorg:::

k 2 sj utk entry kli nih

p/s : saper yg xtgok 2 pla tgk kt yg on9 ka taw smbung jer tgk episod akan dtg wt mcm korg 2 phm..hehehe..xsbar nk tgok pa jd next week....

No comments:

Post a Comment