Followers

Sunday 31 July 2011

pertama kalinya...

Assalamualaikum...

hai uowls semua...haa xkn da tidoq kot..tawla nk smgt nk bgun sahur esk erk...
ok2 aku pon nk tido gk tp xpala hupdetla blog dlu nntikn besawang2 plak...
okeyh kali nih aku nk cita ttg perkara yg first dlm hidup aku..aku watbnda nih...
serious never do it before this...
apa dia???
.
.
.
yaa bnda yg jdik pemes utk teens skrg nih...bdk skola pon pkai kot...mnurut adek aku la...
dasat2 tp aku nih seorg mhsiswa bru nk bjinak2 dalam hal nih...bnda nih pon da jdik satu trend ..
nk beli...tekan jer keyboard then 'mukabuku' korg tuh hah bersepah2 juai on9...
*merepek apala aku nih ltih da diorg nih baca...
okla2 straight truihla...haa bnda yg aku dok bebel2kn nih ialah...

CONTACT LENSE..

siankn kt aku...bru nk pakai...hahahah xpala saya kn sllu jdik budak baru belajar..

oke!cukup merepek...kisahnya cmnih...weekends aritu mcm biasala aku,iza dan adekku,mira pegi shooping *dpt gji an..p mn g merendekla...
then tgh2 bshoping tue nmpk satu shop jual lense..apalg kaki laju mlgkahla...smbg pnya smbg last2 aku decide nk beli ...wrna GREY,16mm...
*motip nk mata kecik aku nih nmpk besar..haha gediks.

 
haa see..cmnihla yg aku beli..*agk teruja bb first time ..gedik an..

first time pakai mmg sumpah aku xreti..tp bila da dpt ptlgn mis YATIERA nih...smua alhamdulillah okeh jer..

okeyh mai view picha2 akuh yg natural tnpa secolet bedak.. *nmpk abis parut marut..ahaks..

haa tu dia...nmpk dak..mata pon merah2 g..besala stlh bsusah pyh nk msukkn..ahaks..
motif : nk nmpk mata besaq tue yg pakai 16mm tuh.. =)

udos and kudos..muka poyos sekejap....=p
mata xlawa..okeyh scroll cpt2.. =p

nk tgk pa pbezaan dia??
.
.
.
taDAAA


hahaha yg belah kanan nmpak muka garang an...HAHAHA

oke! atcheli aku xpkai lense nih bb nk bgya ok tp bb aku nih rabun jauh...so sngla kalo nk wt aktvti paper yg ssh bila aku pkai spek so gna la lense.....okeyh tue ja..see ya!!



p/s : da lmbt da nih..sok tgeliat bangun sahur mula la tsenguk dpn mknan nnti.. =p

No comments:

Post a Comment