Followers

Tuesday 17 January 2012

vanilla coklat

alohaa...hai semua...oke taw xda pn yg nk bca belog aku nih..
oke xpa anyway belog nih pon bkn tujuan aku wt nk tayang bagai kt org kn..tp cma da gk tmpt nk berberletiaq*ahhkks ayat seorg bkl cg b.m yg terok..
tp ikutla kn if korg nk baca scroll jer dan if xnak baca orite jer beb...
 oke kali nih bkn nk ngomel2 sal belog taw sal encik kekasih hati ataupun pasal sahabat handai tp aku just nak sharing ttg satu drama taw slot LESTARY kt TV3 tue..
oke best cita dia..
serius la..
aku pon mula bkn lyn kt tv pon..just tgok2 tymee masa final exm aku dlu.. *aku mmg mls stdy so aku lyn movie la
aku tgk kt TONTON..

haa meh kita view2 sikit sal cita nih...


sinopsis :


Drama Vanila Coklat mengisahkan tentang kisah pelajar lelaki dan perempuan yang saling membenci antara satu sama lain. Namun atas permintaan keluarga, mereka dipaksa berkahwin tanpa rela. Akan tetapi sebelum perkahwinan berlangsung, mereka telah menetapkan satu perjanjian selepas enam bulan berkahwin, mereka akan bercerai dan mengikut haluan masing².

Selepas itu, apakah yang akan berlaku ? Adakah mereka akan jatuh cinta ataupun terus membenci diantara satu sama lain dan seterusnya memutuskan untuk bercerai ? Jadi sekiranya anda ingin menetahui kebenarannya. Jangan ketinggalan untuk menyaksikan drama ini!


oke kalo korunk-korunk nk tgk drama nih setiap SELASA jam 9.00 malam taw..
oke setat next week korunk tgk..best kot...pada pndgn aku la kn..cita nih best taw sbb diorg nih kawin bkn sbb kapel or cinta bagai tp sbb family..tp biasala drama melayu mstila lastly diorg bercinta an..tp ok apa diorg bercinta lps kawin..lg sweet kot...
xpala cmna pon kita sama2 tgk la erk apa ending dia... nama tajuk pon VANILA COKLAT mestila xsama taw pon xsebulu...ohhh interesting...pa kata kita tgk review dia dlu..


oke tue ja share kali nih...nite peeps..



p/s : kalau berbeza vanila coklat tapi kalau sama apa plak erk??coklat coklat maybe...haha

No comments:

Post a Comment