Followers

Sunday 15 January 2012

suri rumah versi single lady!

hau semua...smua sihat an...yg xsihat cpt2la amik ubt..
oke utk kesekian kalinya aku nk berbeletiaq kt belog nih stlh sekian lama belog nih bg labah2 wat sarang...
SURI RUMAH..oke aku sekarang pgg title nih sjk cuti sem nih...
napa xkerja? oke by the way aku just cuti sem sebulan jd aku mlas la nk keja..kt taska mak aku atau kt tmpat len..
xmau..aku just kerja kt umah..haha time nih la nk BERBAKTI kan.. *feuhh berbakti la sgt...

oke harini first aku jlnkn tugas aku sbgai suri rumah tapi ini versi single lady and opkos not married lady..aku rasa amatlah teruja pada awal pg nih sbb mak aku awai2 lg gerak aku suh pegi beli brg kt PASAR...
whaty...pasaq...owhhh aku mmg xreti dowh nk pilih2 ikan bagai nih...
tp pagi nih dgn yakin diri aku p...dan SUCCES...*poyo jer an p pasar pon nk succes bagai..HAHA







oke sbnrnya aku xp sorg pon sbb oh yaa BFF aku da balik so aku kacaula wktu tido dia utk teman aku..best2..
then balik cm biasa la..alaa korg nih taw kn suri rumah..

-masak
-sapu dalam rumah
-sapu luar rumah
-mop lantai
-bersihkan dapur
-kemas bilik

feuhhhh lega semuanya DONE...
kerja nih akn berlarutan selama sebulan aku kt rumah mengikut tahap kerajinan aku..
hahaha
oke itu aja...
bye2..see ya!

p/s : baru tahu bertapa susahnya nak jadi ISTERI...owhhh jgn nak kawin lagi! ^_^

No comments:

Post a Comment