Followers

Monday 16 January 2012

Serius aku Rindu...

hai peeps...nite..oke semua da nak tido tp mata aku msih mmbuntang xleyh lelap...
jadi apalg penuhkan belog dgn entry demi entry...
huh!!...oke ta baek mengeluh tp ...
SERIUS..AKU RINDU...

pada siapa?
opkos pada si enchek kekasih hati...
oke serius ta pnh la nk rasa mcm nih sebelom nih...
bpisah jaoh selama seminggu...xtaw khabar berita..huh mmg pedisss kan..
sbb? oke guess korg mesti aku putus..opssss..opsss...tak oke..
Alhamdulillah walau sering bercakaran still mampu bertahan...
oke enchek kekasih hati pegi KEM dlm hutan...
dalam hutan opkos line henpon xdak...
seminggu..lama oke...nih baru ja bpa hari...
*mengedik
tp mmg aku teringat kot..bb tak penah lagi xcontact sampai seminggu...sehari pon da xkeruan..
tp hati ini kena banyak belajar erti SABAR..oke ika mmpu utk SABAR..
enchek kekasih hati pliss safety first..
and take care...tak sabar nak tgu kamoo balik.



oke 2 ja entry mengedik malam nih...night!

p/s : gambar pengubat rindu....

No comments:

Post a Comment